Ремонт автоскла
За останні кілька років можливості ремонту автоскла вийшли на новий рівень. Тепер скол – не привід для обов’язкової заміни лобового автоскла. Досвідчені фахівці можуть усувати тріщини, що поширюються більш ніж на 15 см, навіть якщо вони виникають повторно. Процедура здійснюється без демонтажу, займає від півтора до декількох годин.
Ремонт лобового скла (будь-якого класу) підрозділяється на два основних типи: ремонт автоскла зі сколом і з тріщиною. При ремонті відколів пошкодження очищається і заливається спеціальним Полімеризується складом, який під впливом ультрафіолетового випромінювання набуває його характеристики. Для ремонту автоскла, ураженого тріщинами, використовується заповнювач підвищеної плинності. Для того, щоб усунути тріщину, висвердлюється опорна точка. Заповнення тріщини походить від місця її виникнення у напрямку до опорної точці. Коли заповнювач затвердіє, автомобіль з відремонтованим склом готовий до використання.
Автоскло не підлягає ремонту, якщо:
скло уражено наскрізь тріщиною або відколом; пошкодження зачіпають зону огляду водія; тріщина зачіпає більше однієї кромки автомобільного скла; автоскло має вбудоване обладнання (нагрівальні елементи, погодні датчики, систему відображення інформації і т.д.) і пошкодження порушують його нормальне функціонування.
Необхідний захист ушкоджень
Сучасний ремонт лобового автоскла дозволяє практично повністю усунути сліди реставрації, однак досягнення максимально ефективного результату можливо при дотриманні певних умов. Свіжу тріщину або відколи слід моментально захистити від будь-якого потрапляння пилу або бруду. Вся справа в тому, що повністю видалити двох-або триденний наліт пилу не представляється можливим, тому після ремонту лобового скла «шрам» може бути достатньо помітним.