Купуючи вживаний автомобіль необхідно спочатку переконатися в тому, що технічний стан авто знаходиться на належному рівні. У нас ви зможете зробити комплексну діагностику автомобіля протягом 30-40 хвилин, включаючи комп'ютерну діагностику і діагностику ходової, підвіски та діагностику лакофарбового покриття (ЛФП).
Механізми ходової частини автомобіля піддається найбільшому зносу, саме тому слід робити діагностику ходової / підвіски через кожні 20-30 тис. км. Пробіг автомобіля - як правило найголовніший фактор, що впливає на знос ходової і підвіски авто. Такі запчастини як гальмівні колодки, шини - це відносяться до категорії «природного зносу». Крім пробігу, підставами для діагностики ходової є сторонній стукіт та скрипи в підвісці автомобіля, скрипи та підвищене стирання гуми на віражах, планове або термінове регулювання розвалу-сходження.
Діагностика у нас включає:
Регулярна діагностика ходової частини авто дозволяє виявити несправність на стадії, яка не має чітко виражених ознак, але знижує безпеку руху. Не намагайтеся поставити діагноз ходової частини самостійно. Довірте цю справу досвідченим кваліфікованим фахівцям сервісного центру "КОЛОС-АВТО".
Важливою складовою при перевірці стану автомобіля перед купівлею-продажем - комп'ютерна діагностика. Спеціалісти із високотехнологічним обладнанням та діагностичним сканером, допоможуть отримати повну інформацію про технічний стан автомобіля.
Перевірити товщину фарби - це дуже важливо. За статистикою 20-30% автомобілів - це автомобілі, які побували в ДТП раніше і відповідно вимагали ремонту кузова. За допомогою діагностики ЛКП (лакофарбового покриття) ми легко розповімо про минуле Автомобіля. І звичайно ж битий-фарбований автомобіль коштує дешевше.